nedelja, 5. avgust 2012

Psihologija prodaje je pomembna?

Prodajalci, ki prodajajo produkte in storitve, se vsak dan bolj zatekajo k znanju psihologije, ki lahko poveča vašo prodajo. Z detaljnim obravnavanjem strank in njihovih nakupnih navad boste lahko svojo trgovino prilagodili svojim kupcem. Trgovina mora biti zasnovana, oblikovana in postavljena tako, da omogoča čimbolj preprost nakup. Vsaka ovira, ki bi lahko odvrnila kupca od nakupa pa mora biti odstranjena. Da boste lahko uspešno prodajali morate ugotoviti, kaj si o vašem poslu menijo potencialni kupci. Vsak prodajalec se dejansko ukvarja s psihologijo prodaje vendar se večina tega ne zaveda. Ob poznavanju terminologije in področja na katerem dejansko delujemo nam omogoča delati bolje. Predvsem pa je pomembno, da takrat ko delamo dobro tudi dobro prodajamo. Prodaja je kompleksen proces, ki pa ima določene zakonitosti, ki so popolnoma logične in enostavne. Katere so to je potrebno ugotoviti čimhitreje, saj to pomeni povečanje zaslužkov.